17.4.14

Ledighet

Vid lunchtid idag var det sista skolan för min del tills onsdag nästa vecka då det är tentadags! Sådär trevligt av skolan att lägga tentaplugget över påsk, men förhoppningvis krävs det inte alltför tid iom att kursen bara pågått i två veckor! 

Periodiska fastan och dieten har gått bra! Det är sjukt egentligen hur lätt det är när man väl bestämt sig och lovat sig själv att göra något. Ska dock inte säga för mycket. Påsken är godisets högtid och ska strax åka med hela familjen till stugan tills lördag. De kommer frossa, jag får
hålla mig till min plan.. 3 gympass, en morgonpromenad och ett konditionspass  har hunnits med denna veckan. Ganska bra om jag får säga det själv! Två promenader till ska hända, perfekt att göra de i stugan där det finns både skog och strand. Kommer bli skönt att komma bort lite. Hoppas ni får en skön ledighet, glas påsk! 🐣

Inga kommentarer: