15.4.14

Summer is coming

Efter två veckors extremt krängande och eftergivande till varenda infall så var det igår dags att ta tag i det hela. När man tränar så pass mycket som jag (och Emmi) gör så vill man att det ska synas. Musklerna finns där, dags att skala av lite fett för att alla andra ska se dem också. Från och med igår började alltså deffen med periodisk fasta - vi äter mellan 12-20. Då det inte är meningen att dra ner på kalorierna så blir det istället samma mängd mat att äta på kortare tid, trevligt säger jag. 

600kcal ren lycka till middag igår. Tror detta ska gå lysande! 

I fredags hade jag är gäng bra tjejer hemma hos mig. God mat, vin, kladdkaka och massa snack. Trött men nöjd var jag när de gick vid ett! 

Blev väldigt nöjd med middagen - pärlcouscous med rödbetor, halloumi och valnötter! Riktigt gott! 

Emmi fyllde år förra veckan och i lördags firades hon! Förfesten bjud på massa gott, farligt hehe. Först blev det ett besök på Ögs men efter alltför många pitbull-låtar i rad raggade jag och Emma upp en taxi och drog till malmö! Vid fyra var vi nöjda med kvällen och stack hemåt! Kul! Men denna helgen blir det rehab, kan behövas.. 

Inga kommentarer: