6.4.14

Veckan som gått

Det har varit mycket att göra i veckan. Tentaplugg har varvats med träning och socialt. När jag i måndags skulle ta cykeln för att träffa Christina för en fika så var den borta. Man blir ju lack. Sjukt tråkigt att folk inte kan skilja på mitt och ditt. Så att ta sig har tagit mycket längre tid än vanligt då jag varit tvungen att gå överallt. I fredags var det dags för tentan. Fyfan. Tog tre timmar efter innan jag lyckades komma över det hela och sluta vilja gråta. Det gick inte bra alltså. Lite tröst var det att alla verkade tycka likadant och det var 6 poäng. Omtentor går. 


Vi möttes upp 15 personer från klassen och körde lunch tillsammans. Härligt att få tänka på annat och umgås lite! Kvällen spenderade jag med Sebastian i Malmö där vi åt middag och gick på bio med Anna och Tobias! Trevligt och lagom kväll efter en lång vecka. Lördag och söndag dag har varit väldigt lugna. Legat kvar länge i sängen, kollat film och bara njutit av att inte måste göra något. Extra skönt var det idag efter en utekväll igår. Förfest hos Emma och sen KB. Riktigt kul hela kvällen! 

Lätt lulliga vid 4 inatt (imorse) och nöjda efter att fått kommentaren att det syns att vi kysser med kärlek av en random kille som gick förbi oss på gatan. Trevligt! 

Inga kommentarer: